ZZHV SR môže poskytnúť organizátorovi určité množstvo vecných cien pre účastníkov, najčastejšie v podobe napr. plakiet, pohárov, dekrétov a pod. Ak je podujatie organizované po prvý krát neskúsenými kolegami, tí sa môžu obrátiť na riaditeľa komisie pre podujatia, marketing, reklamu a styk s verejnosťou na e-mail korec.vladimir@gmail.com alebo na vedúceho sekcie pre prácu s mládežou na e-mail jakub.kranitz111@gmail.com, s prosbou o pomoc pri organizácii podujatia. Odôvodnené žiadosti nebudú odmietnuté a sekcia poskytne poradenstvo pri príprave usporiadania akcie.
PODMIENKY PODPORY PODUJATÍ
1. Podpora
Aby ZZHV SR motivovalo k organizácii zrazov a iných podujatí, môže poskytnúť organizátorovi podporu na pripravovanú akciu. ZZHV SR môže poskytnúť organizátorovi najčastejšie určité množstvo vecných cien pre účastníkov, najčastejšie v podobe napr. plakiet, pohárov, dekrétov apod.
Z oblasti propagácie ZZHV SR zabezpečí zverejnenie akcie na webovej stránke združenia – v sekcii pre mládež a na sociálnej sieti. Podujatie bude zaradené do kalendára podujatí pre mládež na internetových stránkach združenia, v kalendári podujatí v magazíne Veterán.SK, prípadne môže prezentovať podujatie zverejnením stručných informácii v magazíne Veterán.SK.
Ak je podujatie organizované po prvý krát neskúsenými kolegami, tí sa môžu obrátiť na sekciu pre prácu s mládežou, s prosbou o pomoc pri organizácii podujatia. Odôvodnené žiadosti nebudú odmietnuté a sekcia poskytne poradenstvo pri príprave usporiadania akcie.
2. Žiadosť
Záujemcovia môžu o podporu a prezentáciu svojho podujatia požiadať vyplnením žiadosti spolu s povinnými prílohami. Formulár žiadosti, vrátane vzorového tlačiva, je uvedený na stránkach sekcie pre mládež. Formulár bude nutné zaslať elektronicky vedúcemu sekcie pre prácu s mládežou v predstihu pred konaním akcie, najneskôr 14 kalendárnych dní. Po tomto termíne a schválení žiadosti môžu byť pridelené organizátorovi vecné ceny v určitom množstve (viď bod 1), zverejnené informácie o podujatí na internetových stránkach ZZHV SR, stránke ZZHV SR na sociálnej sieti, v magazíne Veterán.
SK (v prípade schválenia žiadosti pred termínom redakčnej uzávierky) a zápis do kalendára podujatí.
O odsúhlasení žiadosti a schválení podpory bude žiadateľ informovaný v lehote do 15 pracovných dní odo dňa rozhodnutia sekcie pre prácu s mládežou.
3. Kritéria
Aby ZZHV SR podporilo podujatie, musí akcia spĺňať nasledujúce kritéria:
– dolná veková hranica historických vozidiel určená Technickým Kódexom FIVA (30 rokov),
– pomer registrovaných historických vozidiel musí byť väčší než vozidlá z kategórie young-timer,
– základný štartovný poplatok musí byť prijateľný pre majoritnú skupinou účastníkov – mládež,
– počas celého podujatia udržiavať úroveň reprezentácia a správania sa účastníkov i organizátorov.
Podujatie nesmie žiadnym spôsobom poškodzovať image veteránskeho hnutia na Slovensku.
4. Žiadateľ
O podporu môžu požiadať:
– kluby, ktoré sú združené v ZZHV SR,
– členovia klubu združeného v ZZHV SR, ktorí organizujú dané podujatie. Zodpovedná osoba k žiadosti priloží fotografiu členského preukazu ZZHV SR,
– individuálni členovia ZZHV SR, ktorí organizujú dané podujatie. Individuálny člen k žiadosti priloží fotografiu členského preukazu ZZHV SR.
5. Prezentácia ZZHV SR
Po schválení žiadosti a získaní podpory zo strany ZZHV SR je organizátor podujatia povinný uviesť na všetkých propagačných materiáloch k podujatiu logo ZZHV SR (plagát, pozvánka, propozície, …). Do propozícii uvedie dodatok: “Podujatie je organizované s podporou ZZHV SR za účelom
zatraktívnenia veteránizmu a zberateľstva historických vozidiel v kruhoch mládeže.”
Takto upravené finálne dokumenty zašle elektronicky vedúcemu sekcie pre prácu s mládežou, ktorý tieto dokumenty zverejní na stránkach ZZHV SR.
6. Správa z podujatia
Po ukončení podujatia je organizátor povinný spracovať stručnú správu o podujatí, ktorá bude obsahovať:
– zhodnotenie priebehu podujatia
– počet zaregistrovaných účastníkov,
– výsledková listina ocenených účastníkov – víťazov v jednotlivých kategóriach.
Túto správu zašle elektronicky, spolu s fotodokumentáciou (min. 5 ks), vedúcemu sekcie pre prácu s mládežou do 15 dní od dátumu konania podujatia.